پویش سرود منطقه پرواز ممنوع در راهپیمایی سیزده آبان

سینوا: به گزارش تحریریه سینوا، همزمان با یوم الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز، تعدادی از گروه های سرود به پویش «سرود منطقه پرواز ممنوع» پیوستند.


این سرود، یکی از دو سرودی است که با محوریت قهرمان پروری و ایجاد انگیزه برای مخاطب نوجوان، توسط مرکز تخصصی هنرهای جمع‌خوانی (سینوا) تولید شده و به عنوان تیتراژ پایانی این فیلم استفاده شده است.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد تولید شده است.

گروه سرود شهید فرجی بخش جمع‌خوانی سرودهای میانی و انتهایی این فیلم را اجرا کرده و محمدمهدی متولی در اجرای تکخوانی ها خوش درخشیده است.

این گروه، به مناسبت سیزدهم آبان امسال و در مسیر راهپیمایی، هر دو سرود را برای مخاطبان و دانش آموزان حاضر در راهپیمایی به اجرا گذاشت که همچنین با استقبال خوب حاضرین مواجه شد.

به نقل از دبیرخانه پویش سرود منطقه پرواز ممنوع، این پویش که برای اولین بار برای تیتراژ یک فیلم سینمایی در کشور برگزار میشود، از طرف آحاد فرهنگیان و معاونین پرورشی مدارس و نیز گروه‌های سرود با استقبال پیش بینی نشده ای همراه بوده است.

اگر مایل هستید در پویش سرود منطقه پرواز ممنوع شرکت کنید، وارد این صفحه شوید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا