سایت سینوا افتتاح شد

عکس شاخص خبر افتتاح سایت سینوا
به گزارش تحریریه سینوا – رسانه تخصصی سرود و جمع‌خوانی در روز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، نسخه آزمایشی سایت اصلی سینوا افتتاح شد.

سایت رسمی مرکز سینوا

مرکز سینوا به عنوان اولین مرکز تخصصی سرود و جمع خوانی بعد از سه سال فعالیت متمرکز در این حوزه، با دقت مشکلات موجود در جامعه سرود و جمع‌خوانی را بررسی نموده و در جهت رفع بخشی از این مشکلات برآمده است.

یکی از مشکلات موجود در جامعه سرود و جمع‌خوانی این است، که اگر یک اثر سرود یا جمع‌خوانی مجال انتشار در فضای مجازی را بیابد، غالبا به صورت پراکنده و در بسیاری از موارد بدون شناسنامه منتشر می‌شود و تعدادی از آثار نیز عملا امکان انتشار نمی‌یابند.

همین امر موجب شده تا این آثار آنگونه که هست نمایان نشود و از دید افراد جامعه پنهان بماند. این مسئله موجب نگرانی گروه‌های تولیدکننده شده و از دابسمش‌های نامتعارف، ابراز نارضایتی‌ می‌کردند.

مرکز سینوا در پی خدمات ارزنده‎‌ای که به گروه‌های سرود و جمع‌خوانی ارائه می‌دهد، برای حل مسائلی از این دست سایت سینوا را به عنوان اولین مرجع اختصاصی و استاندارد سرود و جمع‌خوانی راه‌اندازی کرده تا علاوه بر جامعیت دادن به آثار سرودی در یک مکان مشخص و ثبت آثار به نام تولیدکنندگان آن‌ها، به یاری آن دسته از علاقه مندان به سرود و جمع‌خوانی که در پی دستیابی به آثار با کیفیت صوتی و تصویری هستند نیز بیاید.

از جمله مهمترین خدماتی که سایت سینوا به گروه‌های سرود در این زمینه ارائه می‌دهد، انتشار کامل اثر، از جمله نسخه کامل و با کیفیت، متن شعر و شناسنامه استاندارد شده آثار است که به دیده شدن و عرضه رسمی آثار کمک شایانی می‌کند.

بخش‌های مختلف سایت سینوا

سایت سینوا با ظاهری ساده و زیبا به خدمت جامعه سرودی درآمده تا موجب سهولت دسترسی افراد به اثر مورد نظر شود. سایت سینوا متشکل است از:

  1. صفحه اصلی
  2. بخش نماهنگ‌ها
  3. بخش موسیقی‌ها
  4. بخش آلبوم‌ها
  5. بخش لیست پخش‌ها

در صفحه اصلی: آثار منتخب صوتی و تصویری، تازه‌های سرود و جمع‌خوانی صوتی و تصویری، جدیدترین آلبوم های سرود و جمع خوانی و ارتباط با عوامل سینوا در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا