معرفی نظرسنجی آثار سرود و جمع‌خوانی سینوا

عکس شاخص معرفی نظرسنجی

تحریریه سینوا – رسانه تخصصی سرود و جمع‌خوانی به عنوان منبع کاملی از آثار صوتی و تصویری سرود و جمع‌خوانی، اقدام جدیدی برای رشد و تکامل در این عرصه انجام داده و تصمیم دارد بین آثار تولیده شده در هر مناسبت، یک نظرسنجی‌ برگزار کند. که اولین نظرسنجی بین آثار تولید شده در ماه مبارک رمضان امسال (سال ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه اینجاست که این نظرسنجی‌ها برای گروه‌ها، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان آثار سرود و جمع‌خوانی، اهمیت بالایی دارد. زیرا با استفاده از نظرات و بازخوردهای مخاطبین و علاقه‌مندان، اولا میزان اقبال مخاطبان از تولیدات خود را در کنار آثار دیگر میسنجند، ثانیا در جهت ارتقاء کیفیت آثار خود می‌توانند در بین نظرات نکات قابل استفاده ای را بیابند.

به همین منظور از همه علاقمندان به آثار سرود و جمع‌خوانی دعوت می‌شود، تا با اعلام نظرات و بازخوردهای خود برای هر اثر (در بخش‌های آهنگسازی، تنظیم، شعر، اجرای گروه، اجرای تکخوان، کارگردانی، داستان، تصویربرداری، تدوین و…) در جهت افزایش کیفیت آثار، گروه‌ها را یاری نمایند.

برای ثبت نظرات و امتیازدهی به آثار، می‌توانید در بخش امتیازدهی -که در انتهای هر پست قرار داده شده- امتیاز مورد نظر خود را ثبت نموده و در صورت تمایل نظرات خود را به صورت کامنت برای ما ارسال نمایید.

چه آثاری در بخش نظر سنجی سایت سینوا قرار می گیرند؟

آثاری که در هر مناسبت، برای اولین بار در سطح فضای مجازی منتشر می‌شوند و تا مهلت معین شده در هر مناسبت، بالاترین بازدید و امتیاز را در سایت و پیج سینوا داشته‌اند به نظرسنجی نهایی گذاشته میشوند. لذا درخواست برخی از تهیه‌کنندگان مبنی بر شرکت یا عدم شرکت آثار تولیدی آنها در نظرسنجی، نمی‌تواند معیار عمل در این بخش قرار گیرد.

هم‌افزایی فعالان و علاقه‌مندان به رشد سرود و جمع‌خوانی

علاقه‌‌مندان، فعالان و مربیان گروه‌های جمع‌خوانی می‌توانند با مطالعه کامنت‌های مربوط به آثار خود، مخاطب شناسی کرده و بازخورد آثارشان را در جامعه علاقمند به سرود و هنرهای جمع‌خوانی، مشاهده نمایند. همچنین با ثبت نظرات عمومی یا فنی خود در مورد آثار دیگر می‎‌توانند این کمک متقابل را به دیگر فعالان این عرصه داشته باشند و در جهت ارتقاء کیفیت آثار در سطح کشور قدم مهمی را بردارند.

سایت سینوا برای آن دسته از آثاری که بالاترین اقبال را از سوی مخاطبان داشته است، (بیشترین تعداد ثبت امتیازدهی و ثبت کامنت‌ و…) جوایزی از جنس خدمات بیشتر، به جهت تقدیر از گروه‌های تولیدکننده آن، اهدا می‌کند.

انتهای متن

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا