استان اصفهان رکورد دار حضور در پویش سرود منطقه پرواز ممنوع

گروه های سرودی اصفهان استقبال بی نظیری از پویش سرود منطقه پرواز ممنوع داشته اند. تا کنون بیش از۶۴۰ ثبت نامی از سراسر کشور فرم شرکت در این پویش را پر کرده اند. استان های اصفهان، تهران و خراسان رضوی به ترتیب رکورد دار بیشترین حضور در پویش بوده اند.

طبق آمارهای واصله از دبیرخانه پویش سرود منطقه پرواز ممنوع، بیش از ۴۰ گروه از استان اصفهان در این پویش شرکت کرده اند که در مقایسه با آمار کل، می توان گفت حدوداً یک پنجم شرکت کنندگان در این پویش اصفهانی هستند.

در بین شهرهای این استان نیز، پس شهر اصفهان، شهر کاشان از دیگر شهرها پیشی گرفته و در رتبه دوم حضور در پویش منطقه پرواز ممنوع در استان اصفهان، قرار گرفته است.

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع در سی و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور در اصفهان برگزار می شد شرکت کرد. حضور این فیلم سینمایی قهرمان محور باعث شد افراد زیادی برای دیدن این فیلم به سینماهای اصفهان بروند.

یکی از دلایل استقبال پرشور گروه های اصفهانی از این پویش را می توان جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان دانست. سی و دومین دوره این جشنواره همچون سالهای گذشته در اصفهان برگزار شد.

حجم درخواست های مردم به خصوص کودکان و نوجوان اصفهانی برای تماشای این فیلم سینمایی به قدری زیاد بود که عوامل برگزار کننده جشنواره، چندین سانس فوق العاده برای پخش این فیلم در نظر گرفتند.

در ادامه می توانید بخشی از سرودهای ارسال شده توسط گروه های اصفهانی که در پویش سرود منطقه پرواز ممنوع شرکت کرده اند را ببینید.

برای اطلاع از پویش بعدی می توانید به سرودنگار سینوا یا تحریریه سینوا مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا