اجتماعات سرود سلام فرمانده / گذشته، حال، آینده!

عکس شاخص ورزشگاه آزادی سلام فرمانده

به گزارش تحریریه سینوا، مسئولان و برنامه‌ریزان فرهنگی، اجتماعات سرود سلام فرمانده را همچنان برگزار می‌کنند. گزارشی از برگزاری این اجتماعات در روزهای گذشته و آینده و برخی از مهم‌ترین تبعات و بازخوردهای آنها را بخوانید:

گذشته / اجتماعات سرود سلام فرمانده در روزهای اخیر

بزرگترین همخوانی ممکن

تحریریه سینوا، حدود دو هفته قبل، از برگزاری همخوانی بزرگ سرود سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی خبر داد. برگزاری این گردهمایی، بزرگترین همخوانی ممکن را در بین اجتماعات سرود سلام فرمانده، به وجود آورد.

 

 

اجتماع بزرگ کرمان / دخترانی از سایر کشورها

کرمانی‌های عزیز هم، مراسم همخوانی بزرگ سرود سلام فرمانده را در روز ۱۱ خرداد در مصلای کرمان برگزار کردند. مردم کرمان، این مراسم را به یکی از بزرگترین اجتماعات سرود سلام فرمانده با جمعیتی حدود شصت‌هزار نفر تبدیل کردند.

دختران دهه نودی کشورهای جبهه مقاومت هم، همخوانی سرود سلام فرمانده را در جوار مرقد شهید قاسم سلیمانی اجرا کردند. آنها این همخوانی را ساعاتی قبل از شروع اجتماع بزرگ مصلای کرمان، انجام دادند.

 

 

 

 

اجتماع مهدیه تهران

هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران هم، اجتماع بزرگ سلام فرمانده را در روز ۹ خرداد، در مهدیه تهران برگزار کرد. در این مراسم ابوذر روحی، خواننده سرود، به همخوانی سلام فرمانده با مردم پرداخت.

 

دیگر همخوانی‌های سلام فرمانده

مسئولان جشن بزرگ «دختران آفتاب» در حرم حضرت معصومه علیهاالسلام، همخوانی سلام فرمانده را هم در این مراسم برگزار کردند. دختران بالای ۱۲ سال که به مناسبت روز دختر به این مراسم آمده بودند، سلام فرمانده را همخوانی کردند.

خبرهای رسیده به تحریریه سینوا، از برگزاری همخوانی سلام فرمانده در شهر سرپل ذهاب در روز ۱۳ خرداد، حکایت می‌کنند.

مسئولان حوزه هنری استان تهران نیز، برنامه همخوانی سلام فرمانده را در حرم امامزاده جعفر ابن موسی‌الکاظم برگزار کردند. حوزه هنری جنوب شرق استان تهران، این همخوانی را در بخشی از مراسم سالروز قیام ۱۵ خرداد برگزار کرد.

 

تیری در قلب صهیونیسم!

استقبال از اجتماعات سرود سلام فرمانده، مسئولان و فعالان فرهنگی را در روزهای اخیر به واکنش وا داشت.

وزیر فرهنگ، در اختتامیه سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین، اجتماعات سرود سلام فرمانده را تیری دانست که در قلب صهیونیسم جهانی فرو می‌رود.

حال / برنامه‌ریزی بزگترین اجتماع سرود سلام فرمانده

خبرها، از همخوانی چند صد هزار نفری سلام فرمانده، در روزهای باقیمانده از دهه کرامت حکایت می‌کنند. مسئولان فرهنگی قم و مسجد جمکران، برای برگزاری بزرگترین اجتماع سرود سلام فرمانده در دهه کرامت در این مسجد، برنامه‌ریزی می‌کنند.

آینده / در نتیجه برگزاری همخوانی‌های سلام فرمانده…

مسئولان رسانه ملی برای تقدیر از عوامل تولید سلام فرمانده برنامه‌ریزیِ ویژه‌ای کرده‌اند.

علیرضا قزوه، رئیس مرکز شعر، سرود و موسیقی رسانه ملی،  خبر تقدیر از عوامل تولید سلام فرمانده در روزهای آینده را رسانه‌ای کرد. او گفته در یک مراسم ویژه، با حضور مدیران ارشد صداوسیما، از عوامل آفرینش سلام فرمانده تقدیر خواهیم کرد. آقای قزوه و همکارانش، قصد دارند شاعر سلام فرمانده را هم بطور رسمی، به عضویت در شورای شعر، سرود و موسیقی رسانه ملی دعوت کنند!

 

 

اگر به مطالبی از این دست علاقه‌مند هستید می توانید فرم درخواست عضویت در خبرنامه تحریریه سینوا را تکمیل نمایید.

 

 

مرتضی کلوب

 

 

مطالب مرتبط

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا