انتشار «روحان» و «ملوک الأرض» در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

انتشار روحان و ملوک الارض

به گزارش تحریریه سینوا، در ایام دومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» و دیگر شهدای جبهه مقاومت دو نماهنگ «روحان» و « ملوک الارض» تولید و منتشر شدند.

نماهنگ سینمایی و بین المللی «روحان»

پوستر نماهنگ سینمایی و بین المللی روحان

«روحان» یکی از خاص‌ترین نماهنگ‌های تولید شده به مناسبت شهادت «حاج قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و دیگر شهدای جبهه مقاومت است. خلق این اثر حاصل ذوق و همت گروه‌های هنری از کشورهای ایران، عراق، لبنان، سوریه و ترکیه است.

کارگردان نماهنگ سینمایی «روحان»، صحنه‌های زیبایی از همراهی این دو شهید در جبهه‌ها را تا لحظه شهادتشان به تصویر درآورده است.

در این جمع‌خوانی عربی، صدای «شیخ حسین الأکرف» و «ملا قحطان البدیری» نیز به عنوان تکخوان شنیده می‌شود.«شیخ حسین الاکرف» یکی از مداحان معروف جهان عرب است که اصالتی بحرینی دارد و چهار سال در زندان‌های رژیم آل خلیفه بازداشت بوده است. «ملا قحطان البدیری» هم از مداحان مشهور عراقی است.

«روحان» را در اینجا مشاهده بفرمایید.

نماهنگ «ملوک الأرض»

پوستر نماهنگ ملوک الأرض با اجرای گروه شباب العراق

«ملوک الأرض» نماهنگ زیبای دیگری به زبان عربی است. موسسه موج همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهید «ابومهدی المهندس» و دیگر شهدای جبهه مقاومت تولید و منتشر نمود.

این نماهنگ ـ سرود زیبا، احساسات مشترک قشرهای مختلف مردم عراق درباره شهادت شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهید «ابومهدی المهندس» را به تصویر می‌کشد.

وکال کر «ملوک الأرض» را گروه «شباب العراق» اجرا می‌کند. شاعر «احمد الذهبی»، آهنگساز «سلوان الناصری» و تنظیم کننده «محمد خلیفه» هستند.

«ملوک الأرض» را در اینجا مشاهده بفرمایید.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید میتوانید فرم درخواست عضویت در خبرنامه تحریریه سینوا را تکمیل نمایید.

 

 

مرتضی کلوب

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا