برنامه تلویزیونی همآهنگ/ پخش نمایش استعدادیابی سرود (تلنت‌شوی سرود) با داوری عباس غزالی، فلورا سام، امیریل ارجمند و اشکان کمانگری

همآهنگ

به گزارش تحریریه سینوا، برنامه همآهنگ، بزودی روی آنتن شبکه های نسیم و افق می‌رود. سه بازیگر و یک خواننده در این برنامه ویژه سرود، داوری می‌کنند.

همآهنگ برای سرود از عید فطر می‌آید!

برنامه همآهنگ را مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) درباره سرود تولید کرده است. مهدیار عقابی این برنامه را کارگردانی می‌کند. سید محمد صادق حسینی نیز تهیه‌کنندگی این برنامه را انجام می‌دهد.

خبرهای رسیده به تحریریه سینوا، از آغاز پخش این برنامه، در روزهای تعطیلی به مناسبت عید فطر، حکایت می‌کنند. این برنامه را شبکه‌های افق و نسیم، به روی آنتن می‌برند.

یک سال پژوهش و یک و نیم سال پیش‌تولید و تولید همآهنگ

مرکز مأوا طرح و پژوهش تهیه همآهنگ را در سال ۱۳۹۹ آغاز کرده است. گویا بر اساس اخبار، تهیه‌کنندگان برای این مرحله، زمانی حدود یک سال را صرف کرده‌اند. آنها پیش‌تولید رسمی برنامه را هم از زمستان سال ۱۴۰۰ شروع کرده‌اند.

رسانه‌های مختلف، از سفر ۱۴ هزار کیلومتری عوامل ساخت این برنامه به ۱۰ نقطه ایران برای شناسایی گروه‌های سرود خبر داده‌اند. سازندگان، در یک سال و نیم گذشته، آثار بیش از ۸۰۰ گروه سرود را برای ارزیابی دریافت کرده‌اند. آنها هدف از ساخت این برنامه را «ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود کشور» اعلام کرده‌اند.

مراحل همآهنگ

سازندگان همآهنگ، بعد از ارزیابی آثار، گروه‌های برگزیده مرحله ارزیابی را برای رقابت در مرحله مقدماتی انتخاب کردند. در مرحله مقدماتی هم، گروه‌های سرود، در قالبی که «کارناوال کشوری» نامیده شده، در چند استان با هم رقابت کردند. برگزیدگان این مرحله هم، به بخش رقابتی در قالب برنامه تلویزیونی راه پیدا کرده‌اند.

هیئت انتخاب یا داوران برنامه تلویزیونی

روابط عمومی برنامه همآهنگ، این هنرمندان را به عنوان هیئت انتخاب یا هیئت داوران خود اعلام کرده است:

  • فلورا سام (بازیگر، نویسنده و کاگردان)
  • امیریل ارجمند (بازیگر، آهنگساز و خواننده)
  • اشکان کمانگری (خواننده)
  • عباس غزالی (بازیگر)

 

 

مرتضی کلوب

 

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا