نونوا امکانات منحصربفرد سینوا را با حضور حامد اسماعیلی رسانه‌ای کرد

نونوا

به گزارش تحریریه سینوا، برنامه نونوا در روز ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ از حامد اسماعیلی، مدیرعامل مرکز سرود و جمعخوانی سینوا، میزبانی کرد. اسماعیلی در این برنامه از امکانات جدید پلتفرم سرودی سینوا برای گروه‌های تولیدکننده و مربیان گروه‌های غیرمولد خبر داد.

دعوت از گروه‌های سرود برای تولید آثار سفارشی!

برنامه نونوا در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ به روی آنتن شبکه امید رفت. مخاطبان این برنامه، از طریق شرکت در نظرسنجی، بهترین‌های سرود سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را انتخاب کردند. برنامه نونوا در روز ۲۳ اسفند ۱۴۰۱، از حامد اسماعیلی، مدیرعامل مرکز سرود و جمعخوانی سینوا میزبانی کرد.

اسماعیلی در این برنامه، از تلاش و برنامه‌ریزی مرکز سینوا برای افزایش تعداد گروه‌های سرود تربیت‌محور کشور، به ۱۰۰ هزار گروه گفت! مدیرعامل سینوا، همینطور درباره «تهیه کنندگی سرود» توضیحاتی ارائه داد. اسماعیلی پلتفرم سینوا را نوعی شتابدهنده برای تولید سرود معرفی کرد. او گفت سینوا، گروه سرود ندارد؛ اما از گروه‌های سرود مختلف برای مشارکت در تولیدات خود دعوت می‌کند.

حامد اسماعیلی در نونوا از امکانات منحصربفرد سینوا خبر داد

حامد اسماعیلی در قسمت دیگری از برنامه نونوا، از طراحی جدید سایت سینوا و رونمایی آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد. اسماعیلی، امکانات عضوگیری، کشف استعداد و تست هوش موسیقی را بخش‌هایی از این طرح جدید عنوان کرد. مدیرعامل سینوا، درباره بسته‌های توانمندسازی گروه‌های سرود در جهت تاسیس یا ارتقاء فعالیت‌هایشان در طراحی جدید سینوا هم صحبت کرد. او همچنین درباره نقش مرکز سینوا، درباره پخش آثار گروه‌های سرود در صداوسیما توضیحاتی ارائه داد.

فیلم کامل صبحت‌های آقای اسماعیلی در برنامه نونوا را در ویدئوی زیر ببینید:

 

 

مرتضی کلوب

 

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا