فراخوان دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما»

پوستر جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما»

به گزارش تحریریه سینوا، در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» برگزار می‌شود.

روش و شرایط شرکت در جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما»

در فراخوان ارسال آثار به دومین جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» آمده است که گروه‌‌های سرود سراسر کشور می‌توانند از اول آبانماه تا پایان روز سیزدهم دیماه (سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی) آثار خودشان را در دو قالب صوت و نماهنگ و صرفا با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی برای دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

گروه‌های سرود دوستدار شرکت در جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» همه آثار تولیدی خود را نمی توانند به جشنواره ارسال کنند! فقط آثاری را که در جشنواره سال قبل ارائه نکرده و به تازگی آن را تولید کرده باشند، میتوانند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

روش ارسال آثار

برای شرکت در جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» تا پایان روز سیزدهم دیماه صوت یا نماهنگ تولیدی گروه سرود خود را به نشانی @rafighe_khoshbakht در یکی از شبکه های اجتماعی ایتا، سروش، بله، آی‌گپ، تلگرام، واتساپ و بالونت ارسال کنید.

همه آثار ارسالی بعد از پایان مهلت فراخوان، ارزیابی و داوری خواهند شد. از آثار برگزیده، در مراسم اختتامیه جشنواره که در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، تقدیر خواهد شد.

اگر به مطالبی از این دست علاقه‌مند هستید می توانید فرم درخواست عضویت در خبرنامه تحریریه سینوا را تکمیل نمایید.

 

 

مرتضی کلوب

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا