پویش سرود «اهل ما» (حاج قاسم سلیمانی)

پوستر پویش سرود اهل ما

به گزارش تحریریه سینوا، بنیاد مکتب حاج قاسم در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی پویش سرود «اهل ما» را به وسعت سراسر کشور عزیزمان، ایران تدارک دیده است. این پویش از یکم تا بیستم دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دبیرخانه پویش، فراخوانی را منتشر نموده که در آن نحوه شرکت در پویش را ذکر کرده است. نوجوانان علاقه‌مند و گروه‌های سرود که به شخصیت و منش حاج قاسم ارادت دارند؛ می‌توانند فایل‌های با کلام و بی کلام سرود «اهل ما» را از سامانه بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) به نشانی soleimani.ir دریافت نمایند. برای دسترسی به این فایلها بعد از ورود به سایت اصلی، به بخش پرونده «پویش اجرای پاتوقی سرود اهل ما» مراجعه نمایند. پس از تسلط خوب و کامل بر اجرای این قطعه، طبق روش زیر اقدام به شرکت در پویش نمایند.

نحوه شرکت در پویش سرود اهل ما

پس از تسلط کامل به اجرای این قطعات، در محله، بازار، مسجد، مدرسه و اماکنی از این قبیل اجرا نموده و از اجرای خود با دوربین یا تلفن همراه، فیلم تهیه کنند. آن فیلم را به بخش پرونده پویش اجرای پاتوقی سرود «اهل ما» در سایت مکتب حاج قاسم و یا آیدی تلگرام @soleimani_contact ارسال کنند.

دبیرخانه پویش سرود «اهل ما» اعلام کرده است، علاوه بر تقدیم هدایایی به گروه‌های برتر، فیلم‌های ارسالی منتخب، در کانال شهید سلیمانی و رسانه‌های دیگر بنیاد منتشر خواهند شد.

بهتر است گروه ها در اجراهای خود از اماکنی استفاده کنند که دربرگیرنده نشانه‌هایی از شهر یا روستای محل اقامتشان باشد. شما می‌توانید برای شرکت در پویش سرود «اهل ما» فایل آهنگ سرود باکلام و بی‌کلام را از اینجا دانلود نمایید.

اگر به مطالبی از این دست علاقه‌مند هستید می توانید فرم درخواست عضویت در خبرنامه تحریریه سینوا را تکمیل نمایید.

 

 

مرتضی کلوب

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا