پویش سرود سلام فرمانده جایزه‌دار شد!

عکس شاخص پویش سرود سلام فرمانده

به گزارش تحریریه سینوا، گروه‌های سرود کودک و نوجوان و فعالان فرهنگی کشور از پویش سرود سلام فرمانده استقبال کرده‌اند. بعضی از مسئولان فرهنگی، برای افراد و گروه‌های برتر این پویش، جایزه تعیین کرده‌اند.

فراخوان‌های رسمی پویش سرود سلام فرمانده

اولین فراخوان رسمی، برای پویش سرود سلام فرمانده را شبکه سه سیما منتشر کرد. این فراخوان، علاوه بر اجرای دسته‌جمعی سرود سلام فرمانده، به اجراهای تکنفره هم اجازه شرکت در پویش را می‌دهد. رسانه‌ها، از ارسال بیش از ۵ هزار قطعه فیلم، برای شرکت در این پویش، به شبکه سه سیما خبر می‌دهند. روابط عمومی این پویش اعلام کرده که قطعات منتخب را در بین برنامه‌های شبکه سه پخش می‌کند.

فراخوان‌های جایزه‌دار پویش سلام فرمانده

سینوا، خبر انتشار سه فراخوان مستقل را از سه استان، برای شرکت در پویش سلام فرمانده دریافت کرده است.

رئیس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری، دو هفته قبل، از برگزاری پویش سلام فرمانده در این استان خبر داد. این پویش را اداره کل آموزش پرورش و شهرداری شهرکرد با همکاری هم برگزار می‌کنند. برگزارکنندگان، مهلت شرکت در این پویش را تا ۲۷ اردیبهشت اعلام کرده‌اند. دبیرخانه این پویش، در مراسمی با حضور آقای ابوذر روحی، سازنده سلام فرمانده، به اجراهای برگزیده، هدایایی اهدا می‌کند. اهالی چهارمحال و بختیاری می‌توانند اجراهای خود را به شماره واتساپ ۰۹۹۲۱۹۸۶۵۹۱ ارسال کنند. یا برای تحویل حضوری آثارشان به حوزه هنری شهرکرد در خیابان شریعتی این شهر، مراجعه کنند.

 

مسئولان شهر جدید بهارستان استان اصفهان هم فراخوان پویش سرود سلام فرمانده را برای شرکت مدارس این استان منتشر کرده‌اند. این پویش را شهرداری و شرکت عمران بهارستان، آموزش و پرورش اصفهان و سازمان بسیج دانش‌آموزی این استان برگزار می‌کنند. شهردار بهارستان، مهلت ارسال اثر برای این فراخوان را تا ۲۷ اردیبهشت اعلام کرده. برگزارکنندگان، اختتامیه این پویش را دوم خردادماه، با حضور ابوذر روحی، برگزار می‌کنند. آنها در این مراسم به برگزیدگان پویش اصفهان، جوایزی اهدا می‌کنند.

سرخس و سلام فرمانده!

گروه‌های مردمی و مسئولان شهرستان مرزی سرخس در استان خراسان رضوی هم پویش سرود سلام فرمانده را برگزار کردند. فرصت شرکت در این پویش، ۱۹ اردیبهشت تمام شد. برگزارکنندگان پویش سرخس، به ۲ اجرای گروهی برتر، دو هدیه ۱۰ میلیون ریالی اختصاص دادند. آنها، برای ۵ اجرای تکنفره برتر هم پنج هدیه ۲ میلیون ریالی در نظر گرفتند. دیگر جوایز پویش سلام فرمانده شهرستان سرخس از این قرار است:

  • ۵ هدیه ۱ میلیون ریالی برای ۵ اجرای برگزیده تکنفره بوسیله آرای مردمی
  • ۲ هدیه ۱ میلیون ریالی برای ۲ اجرای برگزیده گروهی بوسیله آرای مردمی
  • ۵ هدیه ۱ میلیون ریالی بوسیله قرعه کشی برای همه شرکت کنندگانِ بخش‌های گروهی و تکنفره 

 

نماهنگ سرود سلام فرمانده را از اینجا دانلود و مشاهده کنید.

 

 

اگر به مطالبی از این دست علاقه‌مند هستید می توانید فرم درخواست عضویت در خبرنامه تحریریه سینوا را تکمیل نمایید.

 

 

مرتضی کلوب

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا