پویش عزیزم حسین و جشن همخوانی بزرگ هزاران نفری

عکس شاخص پویش عزیزم حسین

به گزارش تحریریه سینوا، هزاران نفر از کودکان، در روز ۲۸ ام اردیبهشت، برای امام حسین علیه‌السلام، همخوانی می‌کنند. در این مراسم، برگزارکنندگان پویش عزیزم حسین، به ۱۰ نفر از برگزیدگان آن «سفر زیارتی کربلا» را اهدا می‌کنند.

پویش عزیزم حسین، از سرود مداد رنگی شروع شد!

مرکز موسیقی ماوا، در سال گذشته، به مناسبت سالروز میلاد امام حسین علیه‌السلام نماهنگ سرود مداد رنگی را منتشر کرد. این سرود را عبدالرضا هلالی با همراهی گروه سرود احلی من العسل می‌خواند. نماهنگ این اثر، تعدادی کودک را در حال نقاشی حرم امام حسین علیه‌السلام و همخوانی سرود مداد رنگی به تصویر می‌کشد.

ماوا، بعد از انتشار نماهنگ این سرود، فراخوان پویش عزیزم حسین را هم منتشر کرد. عبارت عزیزم حسین، پرتکرارترین عبارت شعر سرود مداد رنگی است. فراخوان پویش، کودکان دهه هشتادی و دهه نودی را به نقاشی حرم سیدالشهدا علیه‌السلام در حال همخوانی مداد رنگی و ارسال فیلم این همخوانی، دعوت کرده بود.

از عزیزم حسین، در خارج از کشور هم استقبال شد

فراخوان پویش عزیزم حسین، مهلت ارسال فیلم‌ها را تا ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ تعیین کرده بود. اما بعد از استقبال از این پویش، این مهلت را تا پایان ماه مبارک رمضان امسال تمدید کرد.

برگزارکنندگان، تعداد فیلم‌های ارسالی برای این پویش را حدود ۶۰۰۰ قطعه ویدئو اعلام کرده‌اند. در میان شرکت‌کنندگان، کودکانی از افغانستان، آمریکا، آلمان، عراق، امارات و بلژیک هم فیلم‌های خودشان را ارسال کرده‌اند.

جشن بزرگ عزیزم حسین در ورزشگاه شهید شیرودی

همخوانی و نقاشی هزاران نفری

بانیان پویش عزیزم حسین، اختتامیه آن را چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت، ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌کنند.

در این مراسم، هزاران کودک، با همراهی مداحان اهل بیت، عبدالرضا هلالی و محمدحسین پویانفر سه سرود را همخوانی می‌کنند. دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها، مداد رنگی، دریای آرامش و عشق یعنی به تو رسیدن را با هلالی و پویانفر همخوانی خواهند کرد. قرار است آنها در این مراسم نقاشی حرم سیدالشهدا را نیز بطور دسته‌جمعی رنگ‌آمیزی کنند.

 

جایزه: سفر کربلا

برگزارکنندگان عزیزم حسین جایزه مسابقه این پویش را سفر زیارتی کربلا تعیین کرده‌اند. آنها این جایزه را در مراسم اختتامیه، به قید قرعه به ۱۰ نفر از برگزیدگان، اهدا می‌کنند.

 

نماهنگ سرود مداد رنگی را از اینجا دانلود و مشاهده کنید.

نماهنگ سرود دریای آرامش را از اینجا دانلود و مشاهده کنید.

 

 

اگر به مطالبی از این دست علاقه‌مند هستید می توانید فرم درخواست عضویت در خبرنامه تحریریه سینوا را تکمیل نمایید.

 

 

مرتضی کلوب

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا