همخوانی بزرگ سرود عزیزم حسین؛ سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی (عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر)

همخوانی بزرگ سرود

به گزارش تحریریه سینوا، بانیان پویش‌های عزیزم حسین و سلام فرمانده در روزهای اخیر مراسم‌های همخوانی بزرگ سرود برگزار کرده یا خواهند کرد. ماوا همخوانی عزیزم حسین را چهارشنبه برگزار کرد؛ سلام فرمانده هم احتمالا در ورزشگاه آزادی همخوانی می‌شود.

همخوانی بزرگ سرودهای کودکان برای امام حسین و امام زمان

برگزارکنندگان پویش عزیزم حسین اختتامیه این پویش را چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت، ساعت ۱۵ در ورزشگاه سرپوشیده شهید شیرودی برگزار کردند. در این مراسم، عبدالرضا هلالی و محمدحسین پویانفر، مدادرنگی (سرود اصلی پویش) را با کودکان و نوجوانان، همخوانی کردند. آنها سرودهای دریای آرامش و عشق یعنی به تو رسیدن را هم همراه بچه‌ها و بزرگترهای حاضر در سالن، خواندند.

بانیان این مراسم، طرح‌هایی از حرم امام حسین علیه‌السلام را با اندازه‌های مختلف، برای رنگ‌آمیزی فراهم کرده بودند. کودکان و نوجوانان هم با رنگ‌آمیزی این طرح‌ها، فضای جالب و شادی را در این همخوانی بزرگ سرود بوجود آوردند.

کربلا به قید قرعه!

در پایان این مراسم، عبدالرضا هلالی و محمدحسین پویانفر، مراسم قرعه کشی جایزه سفر کربلا را انجام دادند. آنها اسم ۱۰ نفر از بچه‌های حاضر در سالن را با قرعه کشی انتخاب و اعلام کردند. برگزارکنندگان پویش عزیزم حسین به این ۱۰ نفر، سفر خانوادگی به کربلا را هدیه کرده‌اند.

 

بچه‌های عزیزم حسین، سلام فرمانده را هم خواندند

در این مراسم همخوانی بزرگ سرود، کودکان و نوجوانان حاضر در ورزشگاه، سرود سلام فرمانده را هم همخوانی کردند. آنها این کار را به پیشنهاد محمدحسین پویانفر، برای نشان دادن دوستی خود با بانیان پویش سلام فرمانده انجام دادند.

پویش‌های سلام فرمانده، نه کاملا خودجوش و مردمی

مسئولان شهرهای مختلف، صداوسیما و سازمان تبلیغات اسلامی، امکان‌های متنوعی را برای همخوانی سلام فرمانده فراهم کرده و می‌کنند. با توجه به این مسئله، می‌توانیم اینطور نتیجه بگیریم که برگزاری پویش سلام فرمانده، کاملا هم خودجوش و مردمی نیست:

 

همخوانی بزرگ سرود سلام فرمانده در مشهد

بانیان پویش سلام فرمانده، همخوانی بزرگ سرود سلام فرمانده را روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در مشهد مقدس بزگزار کردند. در این مراسم، هزاران نوجوانان و جوانان مشهدی، سلام فرمانده را چند بار در عرصه میدان شهدای مشهد همخوانی کردند.

 

سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی همخوانی خواهد شد

ستاد برگزاری پویش سلام فرمانده و آقای ابوذر روحی آهنگساز و خواننده این سرود، از همخوانی بزرگ سرودشان در تهران خبر داده‌اند. خبرها، از برگزاری احتمالی این همخوانی بزرگ سرود، در اواخر همین هفته، در ورزشگاه آزادی حکایت می‌کنند.

 

 

اگر به مطالبی از این دست علاقه‌مند هستید می‌توانید فرم درخواست عضویت در خبرنامه تحریریه سینوا را تکمیل نمایید.

 

 

مرتضی کلوب

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا