بانک سرود سینوا / دانلود آهنگ، فیلم، شعر، شناسنامه و آهنگ بیکلام

بانک سرود

به گزارش تحریریه سینوا، سایت سینوا، به عنوان کامل‌ترین بانک سرود کشور، خدمات کم‌نظیری به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. این خدمات، از «دانلود آهنگ سرود، آهنگ بیکلام سرود و فیلم سرود» گرفته تا امکانات اختصاصی دیگر را پوشش می‌دهد.

عکس: صفحه اول سایت سینوا
عکس: صفحه اول سایت سینوا

فیلم‌های بانک سرود سینوا

عکس: نمایی از صفحه فیلم ها و نماهنگ های بانک سرود سینوا
عکس: نمایی از صفحه فیلم ها و نماهنگ های بانک سرود سینوا

 

سرودنگار سایت سینوا، در بخش نماهنگ‌های خود، جدیدترین نماهنگ‌های سرود را به شما ارائه می‌کند. قسمت نماهنگ‌ها، فیلم اجرای گروه‌های سراسر کشور یا نماهنگ‌های این سرودها را در دسترس شما قرار داده است. در صفحه نماهنگ‌ها، علاوه بر فیلم اجرای سرودها، می‌توانید صوت اکثر آثار را هم بصورت جداگانه بشنوید. سرودنگار، در صفحه نماهنگ‌ها، فایل بیکلام بسیاری از سرودها را هم به مخاطبان این بانک سرود، عرضه می‌کند. صفحه نماهنگ‌های سینوا، علاوه بر این امکانات، شناسنامه آثار تصویری را هم در دسترس شما قرار می‌دهد.

 

عکس: صفحه یکی از آثار بانک سرود سینوا
عکس: صفحه یکی از آثار بانک سرود سینوا

سرودنگار، به عنوان یک بانک سرود، امکان دیدن فیلم سرودها را با بالاترین کیفیت فراهم کرده است. همینطور، شما می‌توانید در این قسمت، فیلم سرودها را با کیفیت‌های مختلف دانلود و برای خود ذخیره کنید.

سرودنگار، به عنوان بخش اصلی بانک سرود سینوا، علاوه بر ارائه امکان دانلود صوت و تصویر آثار سرود و جمعخوانی، شما را به اظهار نظر درباره هریک از این آثار دعوت می‌کند. بعد از تماشای هر نماهنگ، نظر خودتان را درباره آن، به ساده‌ترین روش در قسمت دیدگاه‌ها درج کنید. همینطور می‌توانید به هر نماهنگ، از یک تا پنج ستاره به عنوان امتیاز، نمره بدهید.

 

عکس: صوت و تصویر باکلام بانک سرود سینوا
عکس: صوت و تصویر باکلام بانک سرود سینوا

ویدئو: نماهنگ کنارتیم

امکان جستجوی فیلم سرودها

صفحه نماهنگ‌های سرودنگار، تعداد بسیار زیادی از نماهنگ‌های سرود و جمعخوانی، چه قدیمی و چه تولیدات روز را گردآوری می‌کند. با استفاده از قسمت جستجوی سرودنگار، می‌توانید فیلم اجرای سرودی را که دنبال آن می‌گردید پیدا کنید.

 

ویدئو: نماهنگ پاشو بریم نجف

آهنگ‌های بانک سرود سینوا

عکس: نمایی از صفحه آهنگ های بانک سرود سینوا
عکس: نمایی از صفحه آهنگ های بانک سرود سینوا

 

سرودنگار سایت سینوا، در بخش آهنگ‌های خود، جدیدترین آثار صوتی و آهنگ‌های سرود و جمعخوانی را ارائه می‌کند. تولیدکنندگان بسیاری از سرود‌ها و جمعخوانی‌ها، برای آثار خود فیلم و نماهنگ تولید نمی‌کنند. آنها تولیدات خود را صرفا به شکل صوتی منتشر می‌کنند. شما می‌توانید همه این آهنگ‌ها را از آثار سال‌های گذشته گرفته تا جدیدترین آثار، در صفحه آهنگ‌های بانک سرود سینوا بشنوید. ما بسیاری از آثار این بخش از سرودنگار را، با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ در اختیار مخاطبان قرار می‌دهیم. ما در قسمت آهنگ‌ها هم مثل قسمت نماهنگ‌ها، فایل بیکلام بسیاری از آثار را در اختیار شما قرار می‌دهیم. سرودنگار سایت سینوا، همه آهنگ‌های سرود را با شعر و شناسنامه در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

امکان دیگری که صفحه آهنگ‌های سرودنگار برای مخاطبان فراهم کرده، ارائه لینک دانلود آثار است. مخاطبان بانک سرود سینوا می‌توانند بوسیله این لینک‌ها، آثاری را که دوست دارند، دانلود کرده و برای خود ذخیره کنند.

ما در این قسمت هم شما را به ارائه نظراتتان درباره همه آثار از طریق قسمت دیدگاه، دعوت می‌کنیم. بعد از شنیدن هر آهنگ، نظر خودتان را درباره آن، در قسمت دیدگاه‌های بنویسید و تنها با فشار دادن یک دکمه، این نظرها را برای ما ارسال کنید. بسیاری از تولیدکنندگان سرود، آثار خودشان را برای انتشار از طریق رسانه‌های سینوا، برای ما ارسال می‌کنند. بنابراین سینوا، به عنوان پل ارتباطی بین مخاطبان سرود و تولیدکنندگان سرود هم عمل می‌کند. همینطور می‌توانید به هر آهنگ از یک تا پنج ستاره، به عنوان امتیاز نمره بدهید.

امکان جستجوی آهنگ‌های بانک سرود سینوا

فیلد جستجوی سرودنگار، امکان جستجوی آهنگ‌ها را هم، مثل نماهنگ‌ها فراهم کرده است. شما آثار صرفا صوتی را نیز می‌توانید با تایپ اسم آنها یا قسمتی از شعرشان، در سرودنگار جستجو کنید.

 

صوت: نسخه باکلام سرود هدیه اسباب بازی

 

صوت: نسخه بیکلام سرود هدیه اسباب بازی

هشتگ‌های داغ سینوا/ امکان بانک سرود سینوا برای دستیابی به آثار مناسبت‌ها و موضوع‌های مهم حال و آینده

عکس: دکمه هشتگ های داغ سینوا در بالای صفحه
عکس: دکمه هشتگ های داغ سینوا در بالای صفحه

سرودنگار سایت سینوا، آثار مرتبط با مناسبت‌ها و موضوعات مهم و داغ را در بالای این صفحه، به صورت هشتگ‌های قرمز رنگ نشان می‌دهد. با انتخاب هر یک از این هشتگ‌های موضوعی یا مناسبتی، به سرودهایی درباره آن موضوع یا مناسبت، دسترسی پیدا می‌کنید.

 

عکس: صفحه یکی از هشتگ های داغ سینوا
عکس: صفحه یکی از هشتگ های داغ سینوا

مناسبت‌های آینده

گروه‌های سرود ایران، بسیاری از آثار خود را درباره یک مناسبت ملی یا مذهبی تولید می‌کنند. سرودسازان و جمع‌خوانان کشورهای دیگر هم آثار مناسبتی زیادی تولید می‌کنند. از طرفی فرهنگ و تاریخ ایران و سایر کشورها، مناسبت‌های زیادی را در تقویم ملت‌ها برای آنها به ارمغان آورده است. علاقه‌مندان به سرود و اجرای آن، دوست دارند در این مناسبت‌های ملی مذهبی، آثاری را اجرا و بازخوانی کنند. هشتگ‌های داغ سینوا، به عنوان بخش ثابت صفحه اول سرودنگار، آثار مربوط به مناسبت‌های مهم آینده را گردآوری می‌کنند. هشتگ‌های داغ، این گردآوری و ارائه را دست کم ۱ ماه قبل از هر مناسبت شروع می‌کنند. بنابراین هشتگ‌های داغ، فرصت انتخاب به موقع آثار را برای تمرین و بازخوانی آنها فراهم کرده‌اند.

 

ویدئو: نماهنگ کوله بار

موضوعات و مناسبت‌های حال!

هشتگ‌های داغ، تنها آثار مناسبت‌های آینده را گردآوری نمی‌کنند. گاهی مردم و مخاطبان بانک سرود سینوا، به دلیل رویدادهای خاص سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، به موضوعی توجه می‌کنند. بنابراین هشتگ‌های داغ سینوا، سرودهای مرتبط با موضوعات روز را نیز گردآوری و ارائه می‌کنند. سینوا، همه امکانات سایر آثار مناسبتی و غیرمناسبتی را، برای آثار این قسمت هم فراهم کرده است.

ویدئو: نماهنگ شادی ساختنی است

لیست پخش‌های بانک سرود سینوا

 

عکس: تعدادی از لیست پخش های بانک سرود سینوا
عکس: تعدادی از لیست پخش های بانک سرود سینوا

 

بانک سرود سینوا، لیست پخش‌ها را به عنوان امکانی اختصاصی و منحصربفرد، در دسترس مخاطبان خود قرار می‌دهد. بانک سرود سینوا، سرودهای برگزیده یک مناسبت یا موضوع را در قالب یک لیست انتخاب و به مخاطبان ارائه می‌دهد. سینوا، لیست پخش‌های خود را صرفا بصورت صوتی تهیه می‌کند.

برگزارکنندگان بسیاری از مراسم‌های ملی مذهبی، دوست دارند از آثار سرود و جمعخوانی در مراسم‌هایشان استفاده کنند. لیست پخش‌ها این امکان را فراهم می‌کنند تا مخاطبان، به آثار برگزیده یک مناسبت یا موضوع، بصورت یکجا دست یابند. لیست پخش‌ها فقط صوت آثار برگزیده یک مناسبت یا موضوع را ارائه می‌دهند. از این جهت، برای کسانی که دوست دارند آثار را بدون هیچ توضیحی فقط بشنوند، فرصت خوبی فراهم می‌کنند. اما …

اما لیست پخش‌های سینوا، فقط به موضوعات و مناسبت‌های رایج نمی‌پردازند. سینوا برای موضوعات و مناسبت‌های خاص هم لیست پخش سرود تهیه می‌کند. مثل لیست پخش جام جهانی فوتبال! یا لیست پخش اعتکاف!

اما این همه ماجرا نیست. در واقع، سینوا، در ارائه لیست پخش‌های خود، غیر از موضوع و مناسبت، به نوع و جنس صدا، قالب اجرای اثر، رده سنی و جنسیت مخاطب و سایر مشخصات هم توجه می‌کند. برای نمونه می‌توانیم از موارد زیر به عنوان منحصربفردترین لیست پخش‌های سینوا نام ببریم:

    • اعتکاف
    • نوستالژی
    • بیکلام
    • دخترانه (صدای دختران و زنان)
    • عربی (سرودهایی که کاملا به زبان عربی هستند)
    • جام جهانی فوتبال (جشن پیروزی)
    • آکاپلا
    • تواشیح

و غیره …

 

صوت: سرود ایران هشتاد با موضوع جام جهانی فوتبال

 

بانک سرود سینوا، دسته‌بندی‌های بسیار متنوع و جذابی در ارائه لیست پخش‌های خود ارائه کرده و خواهد کرد.

جشنواره‌ها و پویش‌های بانک سرود سینوا

 

عکس: جشنواره نوای کارون در بستر رسانه های سینوا
عکس: جشنواره نوای کارون در بستر رسانه های سینوا

 

بسیاری از مسئولان، دست‌اندرکاران و فعالان موسیقی و سرود کشور، بنا به نیازشان به سایت سینوا مراجعه می‌کنند. این مراجعات، در طول زمان، رسانه سینوا را به رسانه مرجع سرود و جمعخوانی کشور تبدیل کرده است. بنابراین برخی از برگزارکنندگان جشنواره‌ها و پویش‌های سرود، ترجیح می‌دهند جشنواره یا پویش خودشان را در بستر سایت سینوا برگزار کنند. به این ترتیب برگزارکنندگان جشنواره‌ها و پویش‌ها، برای خود یک صفحه یا رسانه ایجاد نمی‌کنند. آنها به راحتی مخاطبان هدف خود را از طریق سایت سینوا، در جریان برگزاری جشنواره و پویش خود قرار می‌دهند. به این ترتیب، بانک سرود سینوا، فراخوان‌ها، فرم‌های ثبت‌نام و آثار این رویدادها را در دسترس گروه‌های سرود قرار می‌دهد.

 

عکس: پویش سرود آوای جنگل در بستر رسانه های سینوا
عکس: پویش سرود آوای جنگل در بستر رسانه های سینوا

آثار بین‌الملل بانک سرود سینوا

عکس: آثار بین الملل بانک سرود سینوا
عکس: آثار بین الملل بانک سرود سینوا

 

هنرمندان کشورهای خارجی هم، برای مسائل، مراسم و مناسبت‌های جامعه خودشان آثار سرود و جمعخوانی تولید می‌کنند. سینوا تلاش می‌کند همه این آثار را با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. سرودنگار سینوا، برای هر یک از آثار بخش بین‌الملل هم، صوت، فیلم، شعر و شناسنامه اثر را ارائه می‌دهد.

 

ویدئو: اجرای گروه کر دانشگاه ملی تایوان

و اما «تحریریه» بانک سرود سینوا

عکس: نمایی از صفحه اول تحریریه بانک سرود سینوا
عکس: نمایی از صفحه اول تحریریه بانک سرود سینوا

 

بانک سرود سینوا، «تحریریه سینوا» را به عنوان اختصاصی‌ترین خدمت خود، به مخاطبان ارائه می‌کند. تحریریه سینوا، تنها رسانه خبری تحلیلی اختصاصی سرود و جمعخوانی در ایران است. سینوا، در قسمت تحریریه، بخش‌های زیر را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد:

    • اخبار سرود و جمعخوانی
    • گزارش‌های سرود و جمعخوانی
    • یادداشت‌های سرود و جمعخوانی
    • مصاحبه با اهالی حوزه سرود و جمعخوانی
    • نقد و تحلیل آثار و مسائل حوزه سرود و جمعخوانی
    • معرفی آثار سرود و جمعخوانی

اخبار سرود و جمعخوانی در بانک سرود سینوا

مخاطبان سینوا می‌توانند در بخش اخبار تحریریه سینوا، از آخرین اخبار و رویدادهای مهم سرود و جمعخوانی اطلاع پیدا کنند. شما می‌توانید به اخبار برگزاری جشنواره‌ها و پویش‌های سرود، انتشار آلبوم‌های سرود، برگزاری اجراهای خاص سرود و جمعخوانی، و دیگر مسائل جامعه سرود و جمعخوانی در قسمت اخبار تحریریه سینوا، دسترسی پیدا کنید.

گزارش‌های سرود و جمعخوانی

تحریریه سینوا، در بخش گزارش‌های خود، به بررسی کمی و کیفی رویدادهای سرود و جمعخوانی می‌پردازد.

 

عکس: نمایی از صفحه اول تحریریه بانک سرود سینوا
عکس: نمایی از صفحه اول تحریریه بانک سرود سینوا

یادداشت‌های سرود و جمعخوانی

تحریریه سینوا، در بخش یادداشت‌ها، نظرات صاحبنظران درباره وقایع و رویدادهای سرودی را منتشر می‌کند. ما بسیاری از مطالب این بخش را، بطور اختصاصی برای انتشار بوسیله رسانه‌های سینوا، از صاحبنظران فرهنگی هنری اخذ می‌کنیم.

مصاحبه‌ با اهالی حوزه سرود و جمعخوانی

تحریریه بانک سرود سینوا، هر چند وقت یکبار، مصاحبه با چهره‌های شاخص و برگزیده و فعالان حوزه سرود را منتشر می‌کند. ما در سینوا، این مصاحبه‌ها را بطور اختصاصی برای انتشار از طریق رسانه‌هایمان، با چهره‌ها و برگزیدگان سرودی انجام می‌دهیم.

 

عکس: نمایی از صفحه اول تحریریه بانک سرود سینوا
عکس: نمایی از صفحه اول تحریریه بانک سرود سینوا

نقد و تحلیل آثار و مسائل حوزه سرود و جمعخوانی

بسیاری از هنرمندان ایرانی، سرودهای خوب و تأثیرگذاری ساخته‌اند. نقد فنی و البته ساده و همه‌فهم این آثار، علاقه‌مندان سرود را برای شناخت بهتر و دقیق‌تر سرودها راهنمایی می‌کند. نقد، تحلیل و آسیب‌شناسی جریان‌ها، آثار و عملکرد فعالان سرود هم کمک بسیار زیادی به رشد جامعه سرود کشور می‌کند. تحریریه سینوا، این مطالب را در بخش نقد و تحلیل خود، برای مطالعه، در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. ما بسیاری از مطالب این بخش را هم، بطور اختصاصی برای سینوا تهیه می‌کنیم.

معرفی آثار سرود و جمعخوانی

عکس: نمایی از صفحه معرفی آثار در تحریریه بانک سرود سینوا
عکس: نمایی از صفحه معرفی آثار در تحریریه بانک سرود سینوا

 

 

تحریریه سینوا، در بخش معرفی آثار، سرودها و جمعخوانی‌های هر مناسبت را بصورت جداگانه دسته‌بندی و معرفی می‌کند. این مطالب، به توضیح کوتاهی درباره تولیدکنندگان هر اثر، و مشخصات آنها می‌پردازند. ما بعد از توضیحات هر اثر، لینک دانلود صوت و فیلم آن را هم در اختیار شما قرار می‌دهیم. به این ترتیب، شما می‌توانید بعد از مطالعه و بررسی این توضیحات، اگر مایل بودید، آنها را دانلود کنید.

شبکه اطلاع‌رسانی و امکان همکاری با سینوا

عکس: شبکه اطلاع رسانی سینوا
عکس: شبکه اطلاع رسانی سینوا

 

صفحه‌های مختلف بانک سرود سینوا در سرودنگار و تحریریه سینوا، امکان دسترسی شما به شبکه‌های اجتماعی سینوا را فراهم کرده‌اند. همینطور در همه این صفحه‌ها می‌توانید به فرم درخواست همکاری با سینوا دسترسی پیدا کنید.

 

 

همه خدمات و امکاناتی که آنها را توضیح دادیم، از سینوا یک بانک واقعی برای سرود و جمعخوانی ساخته‌اند.

عکس: مرکز تخصصی هنرهای جمع خوانی سینوا
عکس: مرکز تخصصی هنرهای جمع خوانی سینوا

 

 

مرتضی کلوب

 

مطالب مرتبط

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا