سرودهای روز قدس / آهنگ‌ها و نماهنگ‌های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

عکس شاخص سرودهای روز قدس

به گزارش تحریریه سینوا، عدالت‌خواهان و آزادگان سراسر جهان، به مناسبت روز قدس، مراسم‌هایی برای دفاع از مردم فلسطین و پایان اشغالگری صهیونیست‌ها برگزار می‌کنند. سینوا هم به همین مناسبت، تعدادی از سرودهای روز قدس را به شما معرفی می‌کند.

سرودهای روز قدس با چند زبان

سرود Saviour of Quds، نبی اکرم تهران

نماهنگ سرود «Saviour of Quds» (منجی برای قدس)، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را همراه با دعای ظهور منجی به تصویر می‌کشد. گروه نبی اکرم (ص) تهران، سرود منجی برای قدس را به زبان انگلیسی می‌خواند. این نماهنگ، اجرای یکی از بهترین سرودهای روز قدس را با زیرنویس فارسی در مکان‌های مختلف، نشان می‌دهد. (دانلود و مشاهده نماهنگ Saviour of Quds)

 

سرود سلام بر قدس، نسیم رحمت تهران

نماهنگ سرود «سلام بر قدس»، اجرای یکی دیگر از بهترین سرودهای روز قدس را به تصویر می‌کشد. در این اثر، گروه نسیم رحمت تهران، سرود سلام بر قدس را به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی اجرا می‌کند. تنظیم مناسب موسیقی، در کنار شعر، آهنگ و اجرای خوب گروه سرود، تاثیرگذاری سلام بر قدس را بیشتر می‌کند. (دانلود و مشاهده نماهنگ سرود سلام بر قدس)

 

سرود کابوس انتقام، ساکنان آسمان پیشوا

نماهنگ سرود «کابوس انتقام» را گروه سرود بین‌المللی ساکنان آسمان پیشوا، اجرا می‌کند. کابوس انتقام، بر سازش‌ناپذیری، مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی، تاکید می‌کند. گروه ساکنان آسمان، این سرود را به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی می‌خواند. (دانلود و مشاهده نماهنگ سرود کابوس انتقام)

 

سرود جنگ آخر، رهپویان احلی من العسل بشرویه

نماهنگ سرود «جنگ آخر»، اجرای گروه سرود احلی من العسل بشرویه را به زبان‌های فارسی و عربی به تصویر می‌کشد. جنگ آخر از آن دسته از سرودهای روز قدس است که با رجزخوانی، وعده نابودی رژیم صهیونیستی را می‌دهد. جنگ آخر، به قدرت موشکی جبهه مقاومت هم، اشاره می‌کند. نماهنگ، ترجمه انگلیسی شعرهای فارسی و عربی را به صورت زیرنویس، نشان می‌دهد. (دانلود و مشاهده نماهنگ سرود جنگ آخر)

 

نماهنگ روز قدس به زبان اسرائیلی‌ها!

سرود ریشه ظلم، میثاق تهران

نماهنگ سرود «ریشه ظلم» را گروه سرود میثاق تهران به مناسبت روز قدس، به زبان‌های فارسی و عربی اجرا می‌کند. یکی از اعضای گروه، در بخش‌هایی از سرود، درباره مبارزه با اسرائیل و نابودی آن، به زبان عبری حرف می‌زند.  ریشه ظلم، از آن دسته از سرودهای روز قدس است که به انتقام خون شهید «قاسم سلیمانی» هم اشاره می‌کند. (دانلود و مشاهده نماهنگ سرود ریشه ظلم)

سرودهای روز قدس به زبان‌ عربی

مشارکت گروه سرود ایرانی با گروه‌های محور مقاومت

سرود وحدت الموقف، المجاهدین، انشاد، إزار، انوارالهدی، انصارالله الانشادیة

نماهنگ سرود «وحدت الموقف» را پنج گروه، از پنج کشور محور مقاومت، به زبان عربی، اجرا می‌کنند. گروه‌های انوارالهدی از ایران، مجاهدین از فلسطین، انشاد (حشد الشعبی) از عراق، إزار از لبنان و انصارالله الانشادیه (انصار الله یمن) از یمن، سرود وحدت الموقف را درباره نبرد با اسرائیل می‌خوانند. نماهنگ این سرود، که از بهترین سرودهای روز قدس است، ترجمه فارسی و انگلیسی شعر آن را به تصویر می‌کشد. (دانلود و مشاهده نماهنگ سرود وحدت الموقف)

 

سرود القدس، انوارالهدی قم، الصادق یمن

نماهنگ سرود «القدس» را ببینید؛ حتی اگر عربی بلد نیستید! این نماهنگ زیبا را مرکز رسانه‌ای احرار عربستان، با همکاری گروه‌های سرود انوارالهدی ایران و الصادق یمن، تولید کرده‌است. آهنگ و تنظیم سرود القدس، در ترکیب با تصاویر نماهنگ، پیام مقاومت و مبارزه را به خوبی به بیینده منتقل می‌کند. (دانلود و مشاهده نماهنگ سرود القدس)

سرودهای روز قدس به زبان فارسی

سرود برای عشق، مصباح بیرجند

نماهنگ سرود «برای عشق» را صدا و سیمای استان خراسان جنوبی با اجرای گروه سرود مصباح بیرجند، تولید کرده است. این سرود، مسئله آزادی قدس را در کنار مرور خلاصه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی، قرار می‌دهد. (دانلود و مشاهده نماهنگ سرود برای عشق)

 

سرود ندای فتح، آوای احرار کرمان

نماهنگ سرود «ندای فتح»، داستانی کوتاه درباره انتقام خون شهید «حاج قاسم سلیمانی» را روایت می‌کند. ندای فتح، از آن دسته از سرودهای روز قدس است که آزادی قدس را، بهترین انتقامِ خون «حاج قاسم» می‌داند. این سرود را گروه آوای احرار کرمان می‌خواند. (دانلود و تماشای نماهنگ سرود ندای فتح)  

 

 

اگر به مطالبی از این دست علاقه‌مند هستید می توانید فرم درخواست عضویت در خبرنامه تحریریه سینوا را تکمیل نمایید.

 

 

مرتضی کلوب

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا