سرودهای عید فطر / آهنگ‌ها و نماهنگ‌های عیدانه ماه رمضان

عکس شاخص سرودهای عید فطر

به گزارش تحریریه سینوا، مسلمانان جهان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، عید بندگی، مراسم جشن و شکرگزاری برپا می‌کنند. سینوا هم به همین مناسبت تعدادی از سرودهای عید فطر را به شما عزیزان معرفی می‌کند.

سرودهای عید فطر در حرم امام رضا (ع)!

پوستر نماهنگ “العید السعید”نماهنگ سرود «العید السعید» را سید کریم موسوی با همراهی گروه کُر به زبان‌های فارسی و عربی اجرا می‌کند. سید کریم موسوی، قطعه‌های فارسی و عربی این اثر را با پیوستگی و مهارت می‌خواند. نماهنگ العید السعید تصاویری زیبا از حرم مطهر امام رضا (ع) را به تصویر می‌کشد. (دانلود و مشاهده نماهنگ سرود العید السعید)

 

پوستر نماهنگ هلال طوس نماهنگ سرود «هلال طوس»، اجرای یکی از خاص‌ترین سرودهای عید فطر را در حرم امام رضا (ع) به تصویر می‌کشد. موسیقی هلال طوس یک شادی آرام و دلنشین را به شنونده، منتقل می‌کند. روش تصویربرداری نماهنگ، در فضای آرام حرم رضوی، احساس شادی آرامبخش سرود را تکمیل می‌کند. هلال طوس را شاهین خزلی با همراهی گروه همخوانی، در جوار مضجع شریف امام هشتم، به زبان عربی می‌خواند. (دانلود و مشاهده نماهنگ سرود هلال طوس)

 

نماهنگ دعوت را حتما ببینید!

پوستر نماهنگ دعوتنماهنگ سرود «دعوت» را مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به مناسبت عید سعید فطر تولید کرده است. توضیح ما درباره حال و هوای این اثر زیبا، حق مطلب را ادا نمی‌کند. از شما دعوت می‌کنیم، دعوت را ببینید و دیگران را به دیدن آن دعوت کنید. نماهنگ دعوت، شعرخوانیِ صابر خراسانی، شاعر این اثر را، همراه با اجرای گروه همخوانی آستان قدس رضوی، به تصویر می‌کشد. گروه آستان قدس رضوی این نماهنگ را در مکان‌های مختلفی از حرم امام رضا (ع) اجرا می‌کند. دعوت، از آن دسته از سرودهای عید فطر است که به زبان‌های فارسی و عربی و انگلیسی اجرا می‌شود. (دانلود و تماشای نماهنگ سرود دعوت)

سرود عید فطر با اجرای نوجوانان

پوستر نماهنگ سرود چراغ راهنماهنگ سرود «چراغ راه» را گروه سرود مهدیاران گیلان، در طبیعت زیبای این استان اجرا می‌کند. در میان سرودهای عید فطر که به شما معرفی کرده‌ایم، تنها چراغ راه، به روز قدس و آزادی فلسطین اشاره می‌کند. این اثر، برپایی نماز عید فطر، در تل‌آویو را مژده می‌دهد! (دانلود و مشاهده نماهنگ سرود چراغ راه)

 

 

اگر به مطالبی از این دست علاقه‌مند هستید می توانید فرم درخواست عضویت در خبرنامه تحریریه سینوا را تکمیل نمایید.

 

 

مرتضی کلوب

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا