سرود شهید قاسم سلیمانی / بیکلام و باکلام

سرودهای شهید قاسم سلیمانی

به گزارش تحریریه سینوا، گروه‌های سرود، به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی آثار زیادی تولید یا بازخوانی می‌کنند. ما برگزیده‌ای از این سرودها را که آهنگ بیکلام هم دارند به شما معرفی می‌کنیم. اگر سرودی هستید و دنبال آهنگ بیکلام سرودهای شهید قاسم سلیمانی برای اجرا می‌گردید، حتما این مطلب را بخوانید.

دانلود سرود شهید قاسم سلیمانی / بیکلام و باکلام آلبوم قهرمان من

آلبوم سرود «قهرمان من» را مرکز موسیقی حوزه هنری، به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی تولید کرده است. تحریریه سینوا، قطعات این آلبوم را برای دریافت فایل بیکلام و باکلام، به شما معرفی می‌کند:

 

سرود قهرمان من، آوای باران شهرکرد

سرود «قهرمان من» را گروه آوای باران شهرکرد می‌خواند. شاعر این اثر، شهید قاسم سلیمانی را «قهرمان من» نامیده و حماسه سازی ایشان را پایدار می‌داند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود قهرمان من)

 

 

سرود سردار عاشقان، نسیم رحمت تهران

سرود «سردار عاشقان» را گروه نسیم رحمت تهران، اجرا می‌کند. سازندگان سردار عاشقان، یک سرود شهید قاسم سلیمانی با آهنگسازی و تنظیمی زیبا و شعری خوب ساخته‌اند. پیشنهاد می‌کنیم شنیدن این سرود خوب را از دست ندهید. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود سردار عاشقان)

 

 

سرود امتحانی مانده است، رایة الزهرا تهران

سرود «امتحانی مانده است» را اعضای گروه رایة‌الزهرا تهران با همراهی گروه کر می‌خوانند. شاعر این سرود شهید قاسم سلیمانی را رمز فتح خرمشهرها می‌نامد و شهادت ایشان را مقدمه اتفاقات بزرگ می‌داند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود امتحانی مانده است)

 

 

سرود مرد میدان، شمیم آسمان اردکان یزد

سرود «مرد میدان» که شعرش را «علیرضا قزوه» سروده، با حاج قاسم از وفاداری به حاج قاسم می‌گوید! اعضای گروه شمیم آسمان اردکان، این قطعه را به مناسبت اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی می‌خوانند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود مرد میدان)

 

سرود حاج قاسم برای ایران

سرود ملک سلیمانی، وصال تهران

سرود «ملک سلیمانی» را گروه سرود وصال تهران اجرا می‌کند. نمی‌دانیم این قطعه از آلبوم قهرمان من را یک سرود شهید قاسم سلیمانی بنامیم یا سرودی برای ایران! اما شنیدن و یا حتی اجرای این سرود را به مناسبت شهادت حاج قاسم مناسب می‌دانیم. شما هم ملک سلیمانی را بشنوید. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود ملک سلیمانی)

 

شهید سلیمانی هنوز حرف می‌زند و رجز می‌خواند!

سرود به وقت شام، مصباح بیرجند

سرود «به وقت شام» از نوشته‌های شهید قاسم سلیمانی می‌گوید و از زبان او رجز می‌خواند. این قطعه از آلبوم سرود قهرمان من را گروه مصباح بیرجند اجرا می‌کند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود به وقت شام)

 

سرود حاج قاسم با صدای بزرگسالان

سرود همیشه قهرمان، آوای مهر طاها اصفهان

سرود «همیشه قهرمان» را گروه آشنای آوای مهر طاها در مدح حاج قاسم می‌خوانند. آوای مهر طاها این سرود شهید قاسم سلیمانی را با صدایی از جنس صدای بزرگسالان اجرا می‌کنند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود همیشه قهرمان)

 

پرده آخر قهرمان من، زیبا تنظیم شد!

سرود پرده آخر، وصال تهران

سرود «پرده آخر» آخرین قطعه از آلبوم سرود قهرمان من است که به شما معرفی می‌کنیم. این اثر را هم گروه وصال تهران اجرا می‌کنند. سازندگان پرده آخر، این اثر را زیبا تنظیم کرده‌اند و برای اجرایش با همخوانی نوجوانان و بزرگسالان، آهنگ خوبی ساخته‌اند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود پرده آخر)

دانلود سرود شهید قاسم سلیمانی / بیکلام و باکلام آلبوم سرباز

آلبوم سرود «سرباز» را مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم تهیه کرده است. تحریریه سینوا، قطعات این آلبوم را هم برای دریافت فایل بیکلام و باکلام، به شما معرفی می‌کند:

 

سرود صبح، رایة الزهرا تهران

سرود «صبح» را اعضای گروه رایةالزهرا تهران در سوگ شهید قاسم سلیمانی می‌خوانند. همخوانان این سرود، سوگوارانه با شهید سلیمانی حرف می‌زنند و وعده انتقام خون او را می‌دهند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود صبح)

 

 

سرود سرباز، رهپویان حرم یزد

سرود «سرباز» را گروه رهپویان حرم یزد اجرا می‌کند. ترجیع این سرود شهید قاسم سلیمانی را «عاشق بی ادعا» می‌نامد و نگاه حضرت زینب سلام‌الله علیها را طلب می‌کند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود سرباز)

 

 

سرود قصه قصه یه مرده، اسراء تهران

سرود «قصه قصه یه مرده» را هم گروه اسراء تهران با آهنگی خاص و جذاب اجرا می‌کند. شعر طبیعت گرای این سرود، شهادت سردار سلیمانی را نشانه نزدیکی ظهور می‌داند. این سرود را با آهنگ خاص و جذابش بشنوید. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود سرباز)

 

 

سرود تا پای جان، ندای ثامن تهران

سرود «تا پای جان» را دفتر موسیقی صداوسیما با همکاری گروه ندای ثامن تهران تهیه و منتشر کرده است. شاعر این اثر، هم از اسطوره‌های باستانی ایران یاد می‌کند و هم به وقایع و مصائب تاریخ تشیع می‌پردازد. او نام قاسم سلیمانی را همسنگ رستم و آرش در تاریخ ایران می‌نامد. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود تا پای جان)

 

 

سرود تو کی بودی، مصباح الهدی لارستان

سرود «تو کی بودی» را می‌توانیم در این عبارت خلاصه کنیم: «امید و انتقامخواهی سوگواران شهید سلیمانی». این اثر را نوجوانان مصباح‌الهدی لارستان با همخوانی بزرگسالان اجرا می‌کنند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود تو کی بودی)

 

سازهای جوان پسند غربی در سرود شهید قاسم سلیمانی

سرود تا همیشه ها، ندای ثامن تهران

سرود «تا همیشه‌ها» را هم نوجوانان گروه ندای ثامن تهران می‌خوانند. همراهی سازهای جوان پسند غربی با همخوانان ندای ثامن در این اثر، جلب توجه می‌کند. شعر این سرود، شکوه حاج قاسم را نتیجه اخلاص او می‌داند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود تا همیشه‌ها)

 

یادی از سرود همپای جلودار

سرود علمدار، آلادبند تهران

سرود «علمدار» را گروه آلادبند تهران با شعری از قاسم صرافان می‌خواند. صرافان در این اثر، هنرمندانه و بجا، یادی از سرود قدیمی «همپای جلودار» کرده و وعده آزادی قدس بوسیله هم پیمانان حاج قاسم را می‌دهد. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود همپای جلودار)

 

ابروان مردانه چشم‌های بارانی!

ماه آسمانی، سبحان تهران

سرود «ماه آسمانی» را همخوانان بزرگسال گروه کرال سبحان تهران اجرا می‌کنند. شاعر این سرود شهید قاسم سلیمانی و زندگی و شهادت ایشان را با عبارت‌های خلاقانه‌‌ و معنی‌داری مثل «ابروان مردانه، چشم‌های بارانی» یاد می‌کند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود ماه آسمانی)

دانلود سرود شهید قاسم سلیمانی / بیکلام و باکلام سایر آثار

سرود لحظه آخر، طاها لرستان

سرود «لحظه آخر» را نوجوانان گروه شهید پایدار کرمان می‌خوانند. شعر این سرود شهید قاسم سلیمانی را در لحظه آخر حیاتش توصیف می‌کند. شاعر و آهنگساز و تنظیم کننده این اثر، سرودی خوب آفریده‌اند که شما را به شنیدن آن دعوت می‌کنیم. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود لحظه آخر)

 

 

سرود سردار بی نظیر، میثاق قهم

سرود «سردار بی‌نظیر» را گروه سرود میثاق قم می‌خواند. سازندگان این سرود شهید قاسم سلیمانی، در اثر خود از ملودی نوحه معروف «لبیک یا حسین» با صدای «میثم مطیعی» استفاده کرده‌اند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود سردار بی‌نظیر)

 

 

سرود اسطوره ایران زمین، نی نوا مشهد

سرود «اسطوره ایران زمین» را موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با همکاری گروه نی نوا مشهد تولیده کرده است. همخوانی و تکخوانی بزرگسالان گروه نی نوا را در این اثر، صدای تکخوانی یک نوجوان هم، همراهی می‌کند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود اسطوره ایران زمین)

 

آثاری از رهپویان حرم

 

سرود علمدار علی، رهپویان حرم یزد

سرود «علمدار علی» را اعضای گروه رهپویان حرم یزد با نواهایی آشنا و جذاب در سوگ شهید قاسم سلیمانی می‌خوانند. سازندگان لحظه آخر، شعر و آهنگ آن را، خوب با هم ترکیب کرده‌اند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود علمدار علی)

 

تکنوازی جذاب ویولن

سرود سردار دلها، رهپویان حرم یزد

سرود «سردار دلها» را هم رهپویان حرم یزد با نوایی آشنا و قدیمی می‌خوانند. رهپویان حرم در این اثر که تکنوازی ویولن آن را جذاب کرده است با شهید قاسم سلیمانی، سوگوارانه گفتگو می‌کنند. (دانلود آهنگ بیکلام و باکلام سرود سردار دلها)

 

نماهنگ سرود شهید قاسم سلیمانی

 

سرود آرامش قبل از طوفان، ندای ثامن تهران

نماهنگ سرود «آرامش قبل از طوفان» صدای گروه ندای ثامن تهران را با تصاویری از شهید سلیمانی همراه کرده است. شاعر این اثر، شهید قاسم سلیمانی را با تعبیرهایی مناسب و خلاقانه توصیف کرده و با ایشان صحبت می‌کند. آهنگسازی و اجرای مناسب، زیبایی این سرود را بیشتر می‌کند. (دانلود آهنگ بیکلام و نماهنگ سرود آرامش قبل از طوفان)

 

بیکلام و باکلام اثری از گروه ابوذر روحی

سرود رفیق شهیدم، ماح لنگرود

نماهنگ سرود «رفیق شهیدم» را اهالی سرود خوب می‌شناسند. این اثر را دهه هشتادیها و دهه نودیهای گروه ماح لنگرود با تکخوانی ابوذر روحی اجرا کرده‌اند. (دانلود آهنگ بیکلام و نماهنگ سرود رفیق شهیدم) 

 

 

مرتضی کلوب

 

مطالب مرتبط

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا