درباره سرود سلام فرمانده: تحلیل کوتاه مستندساز مطرح ایرانی

درباره سرود سلام فرمانده

به گزارش تحریریه سینوا، بسیاری از صاحبنظران عرصه فرهنگ و هنر، به اظهار نظر درباره سرود سلام فرمانده پرداخته‌اند. آقای محمدرضا بورونی، مستندساز مطرح ایرانی هم درباره عوامل موفقیت سرود سلام فرمانده تحلیلی کوتاه، اما مفید ارائه کرده‌اند. تحلیل کوتاه آقای بورونی را در اینباره بخوانید:

 

 

سه عامل، سرود سلام فرمانده را به موفقیت رسانده‌اند. یکی از عوامل موفقیت سرود سلام فرمانده را ملودی بسیار جذاب و تکرارپذیر آن می‌دانم. سازندگان، آهنگ سلام فرمانده را طوری ساخته‌اند که هر کس که برای اولین بار آن را می‌شنود، تکرارش می‌کند. یکی دیگر از عوامل موفقیت سرود سلام فرمانده را شعر آن می‌دانم. شاعر این اثر، شعری روان و متناسب با گروه سنی مخاطب خلق کرده است. شاعر سلام فرمانده در شعر خود، از عبارت‌ها و تعبیرهایی استفاده کرده که ما در فضای رسمی کمتر از آنها استفاده می‌کنیم. مثل «عشق جانم …» و از این قبیل. ما این عبارات و تعابیر را در زبان محاوره بکار می‌بریم و به همین دلیل می‌توانیم ‌آنها را از نقاط قوت شعر سرود سلام فرمانده بدانیم.

تبلیغات بسیار وسیع درباره سرود سلام فرمانده

تبلیغات بسیار وسیع هم یکی دیگر از عوامل موفقیت سلام فرمانده است. سلام فرمانده، به دلیل قابلیت شعر و موسیقی‌اش، ظرفیت تبلیغات وسیع را هم بدست آورده است.

 

 

 

یادداشت‌های مربوط به سایر آثار را در قسمت یادداشت تحریریه بخوانید.

 

 

دانلود و مشاهده نماهنگ سرود سلام فرمانده 

 

 

محمدرضا بورونی

 

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره سینوا

سینوا (مرکز تخصصی سرود و جمع‌خوانی) یک استارت ‌آپ فرهنگی خصوصی است که به طور تخصصی بر روی ارائه انواع خدمات در حوزه سرود و جمع‌خوانی متمرکز است.

 

تحریریه سینوا، بازوی خبری – تحلیلی رسانه های سینوا در این فعالیت ها است.

ارتباط با سینوا

انتشار و ارتباط با گروه‌ها
برگزاری آموزش و رویداد
مسئول شبکه های اجتماعی
   آیکن اکانت روابط عمومی بله مرکز سینوا     آیکن اکانت روابط عمومی روبیکا مرکز سینوا     شبکه مجازی شاد    

دفتر سینوا